Jump to content

Edit History

kjeros

kjeros

Jeg er nok pragmatisk. Jeg har ingen problemer med tømmeforbud, men dette forutsetter tømmestasjoner. Faktisk foretrekker jeg å bruke tømmestasjoner der hvor dette finnes. I mitt hjemmeområde er alternativene å tømme «midtfjords», eller å krysse fjorden over til Son. 

Nok en gang tar man ting i feil rekkefølge. Etter mitt syn må tømmestasjoner på plass før man kommer med et forbud. Hvis ikke, blir jo folk tvunget til å bryte loven. Man trenger naturligvis ikke tømmestasjon på hver eneste holme, men generelt er det svært langt mellom stasjonene. 

kjeros

kjeros

Jeg er nok pragmatisk. Jeg har ingen problemer med tømmeforbud, men dette forutsetter tømmestasjoner. Faktisk foretrekker jeg å bruke tømmestasjoner der hvor dette finnes. I mitt hjemmeområde er alternativene å tømme «midtfjords», eller å krysse fjorden over til Son. 

Nok en gang tar man ting i feil rekkefølge. Etter mitt syn må tømmestasjoner på plass før man kommer med et forbud. Hvis ikke blir jo folk tvunget til å bryte loven. Man trenger naturligvis ikke tømmestasjon på hver eneste holme, men generelt er det svært langt mellom stasjonene. 

• Create New...