Jump to content

Edit History

Ttopp

Ttopp

De kan jo ikke påby fra 2023 uten å gjøre en massiv  utbygging av tømmestasjoner der folk er. Dvs for meg med maxfart på 5 knopp i min seilbåt må det ligge tømmer innen for de områder jeg ferdes ellers blir det helt uoverkommelig å få tømt på en helgetur. Det må komme portable tømsasjone ved alle øyer feks Bolærne og ikke bare i havnen som for ligger to til mange timer ekstra kjøring unna. Noe som er hel uoverkommelig på en helgetur med familien og hvem vet hvilken vei vinden blåser og hvordan bølgehøyden er for å komme bortom en tømmestasjon.

Ttopp

Ttopp

De kan jo ikke påby fra 2023 uten å gjøre en naiv utbygging av tømmestasjoner der folk er. Dvs for meg med maxfart på 5 knopp i min seilbåt må det ligge tømmer innen for de områder jeg ferdes ellers blir det helt uoverkommelig å få tømt på en helgetur. Det må komme portable tømsasjone ved alle øyer feks Bolærne og ikke bare i havnen som for ligger to til mange timer ekstra kjøring unna. Noe som er hel uoverkommelig på en helgetur med familien og hvem vet hvilken vei vinden blåser og hvordan bølgehøyden er for å komme bortom en tømmestasjon.

• Create New...