Jump to content

Edit History

willmasta

willmasta

SveinHa skrev for 2 timer siden:

JA, og i tillegg har vi EU som, til tross for 2 negative folkeavstemninger, har fått fullstendig balletak på landet vårt og pålegger oss å implementere en hinsides mengde med lover som alle overstyrer Grunnloven...

At der vil komme et fornuftig lovverk som regulerer båtdassene har jeg overhode ingen tro på... Politikere i høye stillinger er det verste avskum av folk på denne planeten, tenker bare på seg selv under dekke av å representere folket, lager alskens lover og regler og bryter de selv med unnskyldningen "visste ikke..." Når ikke de vet, hvordan skal alle vi andre vite?!? Jeg hadde litt tro på den nye justisministeren men allerede nå er hun blitt en snakkeautomat som bare jabber i vei uten å si noe som helst...

På hvilken måte bidrar å kalle andre mennesker avskum til denne debatten? Å omtale alle politikere i høye stillinger slik er ikke ok. Greit å være rivende uenig og argumentere for det. Men slike karakteristikker bidrar både til å forsøple denne tråden og baatplassen som seriøst sted. 

Kanske vi kan innføre krav om rensing av frustrasjon før posting istedenfor krav om rensing av bæsj?;)

willmasta

willmasta

SveinHa skrev for 2 timer siden:

JA, og i tillegg har vi EU som, til tross for 2 negative folkeavstemninger, har fått fullstendig balletak på landet vårt og pålegger oss å implementere en hinsides mengde med lover som alle overstyrer Grunnloven...

At der vil komme et fornuftig lovverk som regulerer båtdassene har jeg overhode ingen tro på... Politikere i høye stillinger er det verste avskum av folk på denne planeten, tenker bare på seg selv under dekke av å representere folket, lager alskens lover og regler og bryter de selv med unnskyldningen "visste ikke..." Når ikke de vet, hvordan skal alle vi andre vite?!? Jeg hadde litt tro på den nye justisministeren men allerede nå er hun blitt en snakkeautomat som bare jabber i vei uten å si noe som helst...

På hvilken måte bidrar å kalle andre mennesker avskum til denne debatten? Å omtale alle politikere slik er ikke ok. Greit å være rivende uenig og argumentere for det. Men slike karakteristikker bidrar både til å forsøple denne tråden og baatplassen som seriøst sted. 

Kanske vi kan innføre krav om rensing av frustrasjon for posting istedenfor krav om rensing av bæsj?;)

• Create New...