Maxum21 Startet 4.Februar.2023 Link til dette innlegget Startet 4.Februar.2023 Folien(det blå) er slitt og stripete, noken som har noe erfaring med å ta av gammal folie? Regner med den sitter godt. Ellers er eg ute etter en rubbing som er veldig grov, eller bør en heller gå for våt sliping? Sitér dette innlegget Link to post
sunseek Svart 4.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2023 Bruk megauiers 101 med ullpad og poleringsmaskin, bare pass på hastigheten. Fort gjort å få brune flekker.. Har brukt denne komboen på 10-15 forskjellige båter de siste 10 årene,det virker! Har testet andre ting, men ikke noe som er like effektivt og holdbart. Prøv også på folien så skal du nok bli overrasket ? Lykke til!? Sitér dette innlegget Link to post
Maxum21 Svart 4.Februar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2023 Takk for tips! Hadde vært veldig greit å slippe å fjerne folien, å heller få igjen glansen:) Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 4.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2023 Fjernet folie på min egen 50foter i fjor, kjøpte tapetfjerner på Biltema for å varme opp større områder med damp. Funket veldig bra, dro av store biter, fordel og være to personer. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 4.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2023 Jeg har rubba og polert sikkert 100 båter og 500 skader de siste årene, en runde med gule mirka ullpads, mirka polarshine 45 og en roterende maskin, så blir den båten der strøken igjen Ang folie'n, bytt, koster deg 10k men er strøken de neste 10-20 årene Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 5.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2023 Grønngylt skrev for 13 timer siden: Ang folie'n, bytt, koster deg 10k men er strøken de neste 10-20 årene 10-20år? Er vel heldig om den holder 5år.. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 6.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2023 Førstefender skrev for 17 timer siden: 10-20år? Er vel heldig om den holder 5år.. Dagens kvalitet burde holde vesentlig lenger enn 5år, men det er jo bare klistremerke, så det er ikke akuratt evig lykke Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.