Jump to content

Edit History

Chiefengineer

Chiefengineer

Jeg ville gjort det noenlunde slik du skisserer her men direkte etter oppsettet fra Victron under der AC OUT 1 erstatter nåværende landstrømsinngang på 3-veis bryter og landstrømskursen går gjennom Multiplus. Ladingen styrer jo Multiplus direkte uansett, den skal jo erstatte din eksisterende AC drevne lader.

Blir litt styr om du skal begynne å dra tilbake kursen til varmtvannsbereder fra 230V fordelingen og til AC OUT 2, så det hadde jeg droppet.

image.png.1ff5b322ac2f1eab66cf9579365045fc.png

Edit: Litt snar i vendingen her, klart du mister ladingen fra generator når du gjør det slik. Da må du inn med Multiplus mellom 3-veis bryter og kontrollpanel, det trenger du vel ikke å gjøre inne i innredningen? 3-veisbryteren er vel fjernstyrt og sitter bak ved generator?

Chiefengineer

Chiefengineer

Jeg ville gjort det noenlunde slik du skisserer her men direkte etter oppsettet fra Victron under der AC OUT 1 erstatter nåværende landstrømsinngang på 3-veis bryter og landstrømskursen går gjennom Multiplus. Ladingen styrer jo Multiplus direkte uansett, den skal jo erstatte din eksisterende AC drevne lader.

Blir litt styr om du skal begynne å dra tilbake kursen til varmtvannsbereder fra 230V fordelingen og til AC OUT 2, så det hadde jeg droppet.

Chiefengineer

Chiefengineer

Jeg ville gjort det noenslude slik du skisserer her men direkte etter oppsettet fra Victron under der AC OUT 1 erstatter nåværende landstrømsinngang på 3-veis bryter og landstrømskursen går gjennom Multiplus. Ladingen styrer jo Multiplus direkte uansett, den skal jo erstatte din eksisterende AC drevne lader.

• Create New...