Mangimi Startet 6.Februar.2023 Link til dette innlegget Startet 6.Februar.2023 Hei, jeg lurer om hva slags båt er best for meg. Jeg vil ha den til dagsturer, fiske og fridykking. Alene, men også med min kone og mitt lille barn (kanskje starter 2024-sesongen). Budsjettet er maks 300k. Jeg liker virkelig styrhusbåtene, men det er ja også tungt, ikke så god i sjøen og bruker mer drivstoff. Jeg har erfaring med en 15 fot 50 hk skjærgårdsjeep før men ønsker mer beskyttelse mot vind. Ønsker også ikke kjøpe en veldig gammel båt. Siste båten min var fra 2005 og da var mye å gjøre på gelcoat og motor. Er det mulig å finne en god pilothouse for mindre en 300k? Ellers ha jeg tenkt om Buster X, AMT 175BR, Uttern T51 eller tilsvarende. Mest PH jeg har set er enten ganske gammel eller har priser høyere enn min maks beløp. Vil dere vurdere en skjærgårdsjeep i trondheimsfjord? Hva har dere kjøpt i lingende situasjon, hvilken type båt synes dere er mest egnet til mitt bruk? Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 6.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2023 Fiske, da er det vel mye høst, vinter og vår da. Gå for pilothouse med engang, kjøp en dieselvarmer og sms oppsett. Varm båt og duggfrie ruter når du kommer. Nydeligt og kunne gå inn i varmen, etter noen drift i Skarnsundet en kald desember eller februar dag Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.