Jump to content

Edit History

tobixen

tobixen

8 minutes ago, bliss X said:

Tror du ikke de fleste gir blaffen i dette?

Det tror jeg faktisk.  Dette er en sak de aller færreste snakker om - jeg tror det store flertallet stilltiende slipper ut septiken på enklest mulig måte - og jo mer drakonisk en forbudslov blir, jo færre vil bry seg om den.  Inntil videre kan vi i det minste diskutere dette fritt - er man i Sverige, så er septikutslipp et ikke-tema, der snakker man ikke om hvordan man innretter seg.

Signifikansen av båtutslippene, de kan gjerne diskuteres i den andre tråden.

tobixen

tobixen

7 minutes ago, bliss X said:

Det tror jeg faktisk.  Dette er en sak de aller færreste snakker om - jeg tror det store flertallet stilltiende slipper ut septiken på enklest mulig måte - og jo mer "drakonisk" en forbudslov blir, jo færre vil bry seg om den.  Inntil videre kan vi i det minste diskutere dette fritt - er man i Sverige, så er septikutslipp et ikke-tema, der snakker man ikke om hvordan man innretter seg.

Signifikansen av båtutslippene, de kan gjerne diskuteres i den andre tråden.

tobixen

tobixen

Just now, bliss X said:

Det tror jeg faktisk.  Dette er en sak de aller færreste snakker om - jeg tror det store flertallet stilltiende slipper ut septiken på enklest mulig måte - og jo mer "drakonisk" en forbudslov blir, jo færre vil bry seg om den.  Inntil videre kan vi i det minste diskutere dette fritt - er man i Sverige, så er septikutslipp et ikke-tema, der snakker man ikke om hvordan man innretter seg.

Viktigheten av båtutslippene, de kan gjerne diskuteres i den andre tråden.

• Create New...