Ibiza321 Startet 8.Februar.2023 Del på Facebook Startet 8.Februar.2023 Hei jeg er en veldig båtintresert 15-åring. Jeg har nå en Ibiza jr. Men jeg ser etter noe nytt. Har sett på litt hydrolift t17 og lignende har mest lyst på noe raskt og cleant som ligger bra i sjøen og gjerne noen helt nye båter som går Ann å bestille. jeg er veldig takknemlig for alle forslag😁 Sitér dette innlegget Link to post
olews Svart 8.Februar.2023 Del på Facebook Svart 8.Februar.2023 Dette er akkurat hva båtmessa i Göteborg pleier å vise fram. Anbefaler en tur ned før den stenger nå på søndag. Du får sett masse forskjellige båter av den typen du er ute etter og får en spennende messeopplevelse (etter mine besøk tidligere år, jeg drar ikke før på fredag). Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Thomas_h Svart 8.Februar.2023 Del på Facebook Svart 8.Februar.2023 olews skrev 6 minutter siden: Dette er akkurat hva båtmessa i Göteborg pleier å vise fram. Anbefaler en tur ned før den stenger nå på søndag. Nå står det ikke hvor han bor, så hvis ikke østlandet så kan kanskje båtmessen i bergen til helgen være nærmere. 😉 Men spørsmål til trådstarter; hva er budsjett? Sitér dette innlegget Link to post
Ibiza321 Svart 8.Februar.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Februar.2023 Thomas_h Budsjette er på 80-100k helst under bor i Bergen men har ikke plass til mer enn 17-18 fot Sitér dette innlegget Link to post
Thomas_h Svart 9.Februar.2023 Del på Facebook Svart 9.Februar.2023 Hvis du bor i bergen håper jeg du får tatt en tur på messen. Tror det er mange båter i den klassen, selv om du sikkert ikke får kjøpt fabrikkny 17 foter til under 100 k. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.