Jump to content

Edit History

Vestlandssong

Vestlandssong

R.O skrev for 12 timer siden:

Min daglige markedsanalyse på Finn viser at det er langt tyngre å selge nå enn på samme tid i fjor. De kurante båten jeg følger med på hadde alle vært solgt til gode priser for ett år siden. Hjelper sikkert ikke av vinteren har bitt seg fast, men tviler på at det plutselig løsner.... 

 

Einig. Eg har fulgt ein del med på brukte båter opp til 1 mill på Finn.no dei siste åra. Og særlig på cabincruisere. Mitt inntrykk er at eldre, kurante cabincruisere fra 80-tallet som er godt holdt med oppdatert utstyr og nyere motor i prisklassen 200 - 300k blir fort solgt. Båter i samme kategori med feil og mangler, samt svært gamle motorinstallasjoner, blir liggende lenger. Cabincruisere fra 400-500k og oppover ligg lenger, og dess dyrere dess lenger blir dei liggende, sjølv om dei på papiret også er verdt meir.

 

Eg opplever at prisene på velholdte 20+ år gamle fine båter som Riviera, Viksund, NB og Viknes har sunke litt, men ikkje så mykje. Men at veldig mange av dei heller ikkje blir solgt. Det kan sjå ut som selgerene ikkje heilt tar innover seg at markedet har endra seg, eller at dei ikkje egentlig er avhengige av å selge. Eg trur desse kjem til å synke ein del i tida som kjem. Samtidig trur eg at velholdte 80-tallsbåter med nyere motorer kjem til å holde seg betre, og muligens til og med øke i verdi. Det er rett og slett fleire kjøpere i dette segmentet om dagen.

 

Mulig eg er på bærtur. Nokon som er enig eller uenig med min "analyse"?

 

 

Vestlandssong

Vestlandssong

R.O skrev for 11 timer siden:

Min daglige markedsanalyse på Finn viser at det er langt tyngre å selge nå enn på samme tid i fjor. De kurante båten jeg følger med på hadde alle vært solgt til gode priser for ett år siden. Hjelper sikkert ikke av vinteren har bitt seg fast, men tviler på at det plutselig løsner.... 

 

Einig. Eg har fulgt ein del med på brukte båter opp til 1 mill på Finn.no dei siste åra. Og særlig på cabincruisere. Mitt inntrykk er at eldre, kurante cabincruisere fra 80-tallet som er godt holdt med oppdatert utstyr og nyere motor i prisklassen 200 - 300k blir fort solgt. Båter i samme kategori med feil og mangler, samt svært gamle motorinstallasjoner, blir liggende lenger. Cabincruisere fra 400-500k og oppover ligg lenger, og dess dyrere dess lenger blir dei liggende, sjølv om dei på papiret også er verdt meir.

 

Eg opplever at prisene på velholdte 20+ år gamle fine båter som Riviera, Viksund, NB og Viknes har sunke litt, men ikkje så mykje. Men at veldig mange av dei heller ikkje blir solgt. Det kan sjå ut som selgerene ikkje heilt vil ta innover seg at markedet har endra seg, eller at dei ikkje egentlig er avhengige av å selge. Eg trur desse kjem til å synke ein del i tida som kjem. Samtidig trur eg at velholdte 80-tallsbåter med nyere motorer kjem til å holde seg betre, og muligens til og med øke i verdi. Det er rett og slett fleire kjøpere i dette segmentet om dagen.

 

Mulig eg er på bærtur. Nokon som kan bekrefte eller avkrefte min "analyse"?

 

 



×
×
  • Create New...