Jump to content

Kjøre QL interceptor uten panel

Morten:)

Recommended Posts

Hei som teksten sier så leker jeg litt med tanken om å bruke disse som faste interceptorer. Systemet har sluttet å fungere og for min del er det ikke noe hensikt å bruke penger på noe som er beheftet med så mye feil.

Har ikke sett på dette ombord i båten men er det noen som har erfaring med å kjøre disse ut og inn uten styrepanel? Skjønt det sånn at det går en 4pins kontakt på ledningen ut til interceptoren. Tanken er å kjøre de litt ut for å få litt hjelp av disse å ta resten med drevtrim.

Optimalt.. nei men det er de ikke nå heller, klarer meg også uten så montering av annet merke er ikke noe tema nå.

Morten

Hei!

Ja, det går fint. Et av mine gikk i stykker i sommer. Jeg satte strøm rett på istedet og kjørte begge slik at det fungerte greit nok resten av ferien. 4 ledere, 2 stk er sensor/posisjon og andre parret pluss og minus. Lett å måle med et vanlig multimeter. Mener å huske pluss på pluss er inn og motsatt så går de ut. Virker ikke å være noen endestopp så jeg måtte hjelpe den ene inn igjen etter å ha kjørt litt for lenge ut.

Har kjøpt zipwake og skal plukke ut panel og div som jeg tenkte å legge på finn ila mars... 

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...