Jump to content

Edit History

Poseidon

Poseidon

index skrev for 8 timer siden:

Godt det løste seg. Det ser ut som en anvendelig MOB båt du har fått tak i der. 

Ja, det løste seg i den forstand at jeg fikk motoren ned i vanlig "Run" posisjon.

Det viser seg allikevel at mekanismen nederst i tiltcylinderen fortsatt er så treg at den ikke lar seg betjene med den uskyldige lille spaken som er tenkt brukt.

Men jeg har tatt løs wiren fra betjeningsspaken og lar den gå rett opp ved siden av motorfestet, da kan jeg betjene den med "rå makt" om jeg skulle ha behov for å tilte motoren opp.


Ja, det ser ut for å være en kjekk liten MOB. Nå står den provisorisk montert, så blir det å lage en mer tilpasset krybbe en av dagene.


DSC06059.JPG.32aca72861250325018e71f38d255cce.JPG

Poseidon

Poseidon

index skrev for 8 timer siden:

Godt det løste seg. Det ser ut som en anvendelig MOB båt du har fått tak i der. 

Ja, det løste seg i den forstand at jeg fikk motoren ned i vanlig "Run" posisjon. Det viser seg allikevel at mekanismen nederst i tiltcylinderen fortsatt er så treg at den ikke lar seg betjene med den uskyldige lille spaken som er tenkt brukt. Men jeg har tatt løs wiren fra betjeningsspaken og lar den gå rett opp ved siden av motorfestet, da kan jeg betjene den med "rå makt" om jeg skulle ha behov for å tilte motoren opp.
Ja, det ser ut for å være en kjekk liten MOB. Nå står den provisorisk montert, så blir det å lage en mer tilpasset krybbe en av dagene.
DSC06059.JPG.32aca72861250325018e71f38d255cce.JPG



×
×
  • Create New...