HopHagen Startet 21.Februar.2023 Link til dette innlegget Startet 21.Februar.2023 Hei. Jeg har prøvd i det uendelige å finne en leverandør på kalesje til min sea ray 280/315 2001mod. Kalesje modellen i dag har ingen mal nummer, men er tilsynelatende en standard ombygd europeisk model. Jeg har også sett mange andre searay'er med tilsvarende oppsett. Er det noen som kunne peke meg i riktig retning for å erstatte silen jeg har påmontert i dag? Helst i nærheten av Oslo omegn. Sitér dette innlegget Link to post
ohio Svart 21.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2023 Ekleste er vel og kontakte en kalesjemaker som kan sy deg en ny etter ønske så får du den som du vil ha den Sitér dette innlegget Link to post
roger24 Svart 21.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2023 Prøv Måløy Industrisøm AS har maler til masse båter,greie priser. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 22.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2023 Jørns kalesje: https://www.cylex.no/reviews/viewcompanywebsite.aspx?firmaName=jørns+kalesje+og+reperasjons+verksted+as+-+jørns+kalesje&companyId=11865536 Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
HopHagen Svart 22.Februar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2023 ohio skrev On 21.2.2023 at 13.01: Ekleste er vel og kontakte en kalesjemaker som kan sy deg en ny etter ønske så får du den som du vil ha den Frykter at det går den veien ja. Hadde håpet å spare noen kroner hvis det fantes noen maler, men er vel rimelig utopisk tankesett med den hobbyen her? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.