Hkristianl Startet 21.Februar.2023 Del på Facebook Startet 21.Februar.2023 Hei Har prøvd så godt jeg kan å søke meg fram til hvor i trøndelag den nærmeste båtliften befinner seg. Tenker å få opp seilbåten ett par dager for bytte av sinkanoder og spyling. Kan selfølgelig bestille kranbil, men har ikke opplagsvogn å sette den på mens jeg jobber. er den noen som vet av verksted eller havn som tilbyr leie av båtlift som takler seilbåt på rett rundt 40 fot? Sitér dette innlegget Link to post
Martine29f Svart 21.Februar.2023 Del på Facebook Svart 21.Februar.2023 Hør med Stadsbygd Båtsenter du... Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 21.Februar.2023 Del på Facebook Svart 21.Februar.2023 Trøndelag er ikke så liten, særlig om man skal dra med seg en seilbåt. Så om du skriver hvor du holder til får du presise svar. Rørvik er det nordligste stedet med båtlift som jeg kjenner til, og i Hemne innenfor Magerøya den sørligste. Og så er det en rekke steder mellom disse. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Arne Henriksen Svart 22.Februar.2023 Del på Facebook Svart 22.Februar.2023 Selfa kan nok fikse det. http://www.selfa.no/trondheim Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
SvingeSvein Svart 22.Februar.2023 Del på Facebook Svart 22.Februar.2023 Vi har oppe seilbåten vår på 40 fot på slipp her på Børsa i Skaun. Enkel og billig booking og trivelige folk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.