Jump to content

Edit History

Førstefender

Førstefender

Jeg hadde tidligere 5liters tanken fra Webasto, fungerte knall med 5kw varmer kun til varmtvannstank. Ser de tankene har gått kraftig opp i pris som alt annet.. 

Har nå et oppsett med 1.5liters tank fra eberspächer, men ennå ikke montert. Har vel tenkt tidligere at hele volumet må sirkulere for å ikke få for varmt vann for fort, slik at varmer slår seg av, mulig det er feil. I monteringsveileding står det minimum 5liter vann for sirkulasjon, på min eber 3.2kw, så litt i villrede selv hva jeg skal gjøre.  Eberspacher Vannvarmer D3w, heter min.

Førstefender

Førstefender

Jeg hadde tidligere 5liters tanken fra Webasto, fungerte knall med 5kw varmer kun til varmtvannstank. Ser de tankene har gått kraftig opp i pris som alt annet.. 

Har nå et oppsett med 1.5liters tank fra eberspächer, men ennå ikke montert. Har vel tenkt tidligere at hele volumet må sirkulere for å ikke få for varmt vann for fort, slik at varmer slår seg av, mulig det er feil. I monteringsveileding står det minimum 5liter vann for sirkulasjon, på min eber 3.2kw, så litt i villrede selv hva jeg skal gjøre.  

• Create New...