Jump to content

Edit History

Sjarm sørlandssn

Sjarm sørlandssn

2.jpg

3.jpg

Takk for rådet - filteret er tett. Spylte og renset systemet. alt er rent nå. I dag var den første utflukten i bukta. Cruisehastighet 6 km/t. Håper det er bra for henne?

Dryppende diesel nær den tidligere nevnte #12 bolten, slitasje på enden av røret. Fortell meg hvor jeg kan få tak i kobberskiver nr. 13, eller til og med rør nr. 36? Bilbutikken har kun messingskiver. Kanskje noen i Bergen-Knarvik-området vil selge dem til meg? Eller kanskje noen har en pipe.

Sjarm sørlandssn

Sjarm sørlandssn

Takk for rådet - filteret er tett. Spylte og renset systemet. alt er rent nå. I dag var den første utflukten i bukta. Cruisehastighet 6 km/t. Håper det er bra for henne?

Dryppende diesel nær den tidligere nevnte #12 bolten, slitasje på enden av røret. Fortell meg hvor jeg kan få tak i kobberskiver nr. 13, eller til og med rør nr. 36? Bilbutikken har kun messingskiver. Kanskje noen i Bergen-Knarvik-området vil selge dem til meg? Eller kanskje noen har en pipe.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Sjarm sørlandssn

Sjarm sørlandssn

Спасибо за совет - забился фильтр. Промыл и почистил систему. теперь все чисто. Сегодня была первая экскурсия в бухте. Крейсерская скорость 6 км/ч. Надеюсь, это хорошо для нее?

Капает дизельное топливо рядом с ранее упомянутым болтом №12, износ на конце трубы. Подскажите, где взять медные шайбы №13, а то и трубу №36? В автомагазине есть только латунные шайбы. Может быть, кто-нибудь в районе Берген-Кнарвик продаст их мне? Eller kanskje noen har en pipe.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Sjarm sørlandssn

Sjarm sørlandssn

Takk for råd - filteret var tett. Spylte og renset systemet. alt er rent nå. I dag var den første utflukten i bukta. Cruisehastighet 6 km/t. Håper det er bra for henne?

Dråper diesel ved siden av tidligere nevnte #12 bolt, slitasje på enden av røret. Fortell meg, hvor kan jeg få tak i kobberskiver nr. 13, eller til og med rør nr. 36? Bilbutikken har kun messingskiver. Kanskje noen i Bergen-Knarvik-området vil selge dem til meg?

1.jpg

2.jpg

3.jpg

• Create New...