Gjoerup Svart 26.Februar.2023 Del på Facebook Svart 26.Februar.2023 Hei. Jeg er "Kompis", takk for alle tips så langt. Jeg er oppvokst på sjøen og har gått med båter fra 25-50 fot alt fra Nordhordaland til Oslo sentrum eks antall ganger i varierende vær, så erfaring finnes. Har enda tilgode å reise på langtur med jolle. Noen som vet om Redningsskøyta fra henholdsvis Horten, Tønsberg eller Stavern krysser over her av og til? De tilbyr jo gjerne følge over krevende strekk om man spør. Sitér dette innlegget 1977mod Askeladden 2210 med 2018mod Suzuki 15 Leanburn Link to post
alfaalfa Svart 26.Februar.2023 Del på Facebook Svart 26.Februar.2023 Joa, -men dette er ingen krevende tur... En venn av meg med 13 fots/50hk rib kjører til Strømstad for en burger og tilbake til Sandefjord. Vi drar til Lysekil / NH5 or en lunch på en søndag og tilbake ... riktignok ikke med jolle,,, Sitér dette innlegget Link to post
Baffin Svart 28.Februar.2023 Del på Facebook Svart 28.Februar.2023 Les rådene dere har fått og kom dere ut på tur 👍😄 Ta hensyn til vær og sjekk værvarsel hver morgen. Dette blir en opplevelse, har selv padlet vestlandskysten alene og har minner for livet. Hører dere på alle som er negative blir sommeren foran en skjerm istedenfor 🤣 Utpå tur med fornuftig tankegang og forsiktighet så vinner dere over alle sofa expertene 👍👍👍👍👍😎😎😎😎😎 Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 28.Februar.2023 Del på Facebook Svart 28.Februar.2023 Det er vel skjelden vanskelig å forutse været et par-tre timer fremover. Og med to båter har dere backup i tilfelle motorproblemer også. Føles det utrygt når dere kommer utpå et stykke, så er det jo bare å snu. Jeg tror dere kommer til å få en fin tur. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
skagenekspressen Svart 28.Februar.2023 Del på Facebook Svart 28.Februar.2023 Fra Færder vil det gi litt kortere tid å nå havn hvis det blåser opp om dere går mot Akerø, så fortsetter nord for Tistler. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.