Jump to content

Jolle tur fra Sandefjord til Strømstad

StigNot

Recommended Posts

Hei. Jeg er "Kompis", takk for alle tips så langt.

Jeg er oppvokst på sjøen og har gått med båter fra 25-50 fot alt fra Nordhordaland til Oslo sentrum eks antall ganger i varierende vær, så erfaring finnes.

Har enda tilgode å reise på langtur med jolle.

Noen som vet om Redningsskøyta fra henholdsvis Horten, Tønsberg eller Stavern krysser over her av og til? De tilbyr jo gjerne følge over krevende strekk om man spør. 

1977mod Askeladden 2210 med 2018mod Suzuki 15 Leanburn

Les rådene dere har fått og kom dere ut på tur 👍😄

Ta hensyn til vær og sjekk værvarsel hver morgen.

Dette blir en opplevelse, har selv padlet vestlandskysten alene og har minner for livet.

Hører dere på alle som er negative blir sommeren foran en skjerm istedenfor 🤣

Utpå tur med fornuftig tankegang og forsiktighet så vinner dere over alle sofa expertene 👍👍👍👍👍😎😎😎😎😎

Det er vel skjelden vanskelig å forutse været et par-tre timer fremover. Og med to båter har dere backup i tilfelle motorproblemer også. Føles det utrygt når dere kommer utpå et stykke, så er det jo bare å snu. Jeg tror dere kommer til å få en fin tur. 

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...