Goodspeed Startet 24.Februar.2023 Link til dette innlegget Startet 24.Februar.2023 (redigert) Hvordan er prosessen med av- og påmontering av Yanmar ZT 370 ifht f.eks VP DP 290-drev, eller mercruiserdrev? Tenker spesielt med prosess for å skifte belger. Mercruiser-drevet var jo relativt lett å ta av med 6 bolter, men litt mer knoting med belgene, mens VP-drevet synes jeg var litt mer styrete med tanke på av og påmontering. Finner ingen åpne servicemanualer for yanmar-drevet, kun operasjonsmanual. Er belgskifte på Yanmar-drevet enklere enn de to andre, basert på deres erfaring? på dette drevet er det vel kun knutebelg og belg på wire, så vidt jeg har forstått? Redigert 24.Februar.2023 av Goodspeed (see edit history) Sitér dette innlegget Goodspeed GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.