Jump to content

demontering Yanmar ZT 370 drev


Goodspeed

Recommended Posts

Hvordan er prosessen med av- og påmontering av Yanmar ZT 370 ifht f.eks VP DP 290-drev, eller mercruiserdrev? Tenker spesielt med prosess for å skifte belger. Mercruiser-drevet var jo relativt lett å ta av med 6 bolter, men litt mer knoting med belgene, mens VP-drevet synes jeg var litt mer styrete med tanke på av og påmontering. Finner ingen åpne servicemanualer for yanmar-drevet, kun operasjonsmanual. 

 

Er belgskifte på Yanmar-drevet enklere enn de to andre, basert på deres erfaring? på dette drevet er det vel kun knutebelg og belg på wire, så vidt jeg har forstått?

Redigert av Goodspeed (see edit history)

Goodspeed

GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370,  Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...