Jump to content

Finnes det eksosgjennomføring med tilbakeslagsventil?

Karlsenkystfiske

Recommended Posts

Kom ut for litt grov sjø i går. Da jeg skulle fyre i gang Wallas kokeplaten etterpå kom det eksos inne i benken. Viste seg å være fra stussen der eksosrøret er festet. Fant etterhvert ut at røret var fullt i sjø. Sjøen hadde altså kommet seg over svanehalsen og helt frem til kokeplata. Noe høyere svanehals er nok ikke mulig, så da lurer jeg på hvor jeg kan finne noe som bremser vannet på sin tur dit?

Vet ikke hva som er verst, men fikk ikke ubetydelige mengder vann ned i byssebenken på tur på land i går. Viser seg at utløpet for avtrekksvifta ikke har noenting som stopper vannet fra å renne inn. Bare et slags skjold over hullet. IMG_8892.jpeg.1a345bcf4fa48b12a58dd9032634600c.jpegIMG_8893.jpeg.513e9730e00eedd6361b27d93e11766a.jpeg

Tror det er like greit atr Folla Boats har gitt seg med å lage yrkesbåter. Etterhvert mange ting som ikke henger på greip.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...