Gabi Svart 1.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2023 Utrolig pent arbeid! Moro å se!? Sitér dette innlegget Link to post
Kapt.Etterpåklok Svart 4.Mars.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2023 Da var nating og pussing ferdig. Mye jobb, men morro når en ser resultatet Sitér dette innlegget Link to post
Kapt.Etterpåklok Svart 4.Mars.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2023 Ferdig vekt ble 69kg. Sjekket med fabrikken og original veier 100kg. Må være fornøyd med det. Sitér dette innlegget Link to post
Kapt.Etterpåklok Svart 25.Mai.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2023 En liten oppdatering hvordan det ble seende ut ferdig montert. Ble veldig fornøyd med resultatet og ikke minst bruksgleden av så mye ekstra plass (nesten 3 m2). Platformenen ligger fortsatt godt over vannoverflaten så hekkbølge utgjør ingen utfordring. Neste blir å skjære ut til gjennomføring nedsenket ankerrulle. Sitér dette innlegget Link to post
Mayern Svart 26.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2023 Så flott det ble! Jeg blir helt imponert over hva man kan få til, utrolig inspirerende og et ufattelig bra stykke arbeid du har gjort her. Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 26.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2023 Veldig bra jobb. Sitér dette innlegget Link to post
junior 1 Svart 26.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2023 Veldig bra jobb du har gjort med et pent resultat Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 26.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2023 Veldig flott jobb! Men jeg ville nok ha vært skeptisk til en meter eller to bølger bakfra med det overhenget der. Her vestpå ville jeg ha følt det som en begrensning. Men til sitt bruk og fartsområde er det sikkert helt utmerket. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Dixie 2100 Svart 26.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2023 Fantastisk flott arbeid og resultat Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.