Jump to content

Daviter, avstand mellom dem?

Sigurd

Recommended Posts

• 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Så ikke hintet ditt før nå roaldbj, men jeg har tatt høyde for det. Davitene, som er brukte, ser ut for å ha vært festa med ca 1/2 tommers bolter originalt. Jeg bora 18mm hull i fundament-platene, og det skal gi rikelig med slark for justering av vinkler. Gjenstår bare å finne rette plassene å "perforere" jolla for løftepunkter.

Neida...jeg ligger 60nm vest av Mumbai og sist jeg så båten lå den innefrysi i 1m snø og is på land inne i fjorden. Umulig å komme til med krana. Tragisk start på sesongen i år for oss som pleier å være ute rundt påske. Men mannskapet har heldigvis full kontrol på klargjøringa hjemme, så det gjenstår nesten bare et par dagers flekking og maling til meg når jeg kommer hjem om ei drøy uke. Full fart og sydover så fort som mulig. Satser på god økning i hekkbølga nå med drøye 200kg ekstra på hekken.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...