Jump to content

Edit History

Bonus

Bonus

Det diskuteres tillegging i denne tråden. Jeg støtter veldig innleggene som nevner lav fart - gjerne bare sige inn dit man skal. Om nødvendig stoppe helt for å ta ut all bevegelsesenergi fra båten og så gi et lite kakk med gasshåndtak(ene) for å sige inn.

Alltid sjekke forholdene godt på forhånd, vind, strøm, avdrift, andre båter ++. Og alltid være ferdig fendret med alle tau klare og festet ombord FØR man går inn dit man skal.

 

En liten historie til. Fra de siste årene av vårt båtliv. Vi skulle legge til i en gjestehavn, alt var klart og matrosen, eller parkettsliperen som vi av og til kaller henne, da subbing med føttene jo er et typisk Parkinsontegn, sto klar på dekk forut. Jeg ropte pent til henne (som jeg alltid gjorde) om hun var klar? "Ja - forsåvidt ..." var responsen :lol:

 

(Å være åpen og gjerne spøke med sykdommen har alltid gjort livet veldig mye lettere for oss og vennene våre)

Bonus

Bonus

Det diskuteres tillegging i denne tråden. Jeg støtter veldig innleggene som nevner lav fart - gjerne bare sige inn dit man skal. Om nødvendig stoppe helt for å ta ut all bevegelsesenergi fra båten og så gi et lite kakk med gasshåndtak(ene) for å sige inn.

Alltid sjekke forholdene godt på forhånd, vind, strøm, avdrift, andre båter ++. Og alltid være ferdig fendret med alle tau klare og festet ombord FØR man går inn dit man skal.

 

En liten historie til. Fra de siste årene av vårt båtliv. Vi skulle legge til i en gjestehavn, alt var klart og matrosen, eller parkettsliperen som vi kalte henne da subbing med føttene jo er et typisk Parkinsontegn, sto klar på dekk forut. Jeg ropte pent til henne (som jeg alltid gjorde) om hun var klar? "Ja - forsåvidt ..." var responsen :lol:

 

(Å være åpen og gjerne spøke med sykdommen har alltid gjort livet veldig mye lettere for oss og vennene våre)

Bonus

Bonus

Det diskuteres tillegging i denne tråden. Jeg støtter veldig innleggene som nevner lav fart - gjerne bare sige inn dit man skal. Om nødvendig stoppe helt for å ta ut all bevegelsesenergi fra båten og så gi et lite kakk med gasshåndtak(ene) for å sige inn.

Alltid sjekke forholdene godt på forhånd, vind, strøm, avdrift, andre båter ++. Og alltid være ferdig fendret med alle tau klare og festet ombord FØR man går inn dit man skal.

 

En liten historie til. Fra de siste årene av vårt båtliv. Vi skulle legge til i en gjestehavn, alt var klart og matrosen, eller parkettsliperen som vi kalte henne da subbing med føttene jo er et typisk Parkinsontegn, sto klar på dekk forut. Jeg ropte pent til henne (som jeg alltid gjorde) om hun var klar? "Ja - forsåvidt ..." var responsen :lol:

 

(Å være åpen og gjerne spøke med sykdommen har alltid gjort livet for oss og våre venner veldig mye lettere)

Bonus

Bonus

Det diskuteres tillegging i denne tråden. Jeg støtter veldig innleggene som nevner lav fart - gjerne bare sige inn dit man skal. Om nødvendig stoppe helt for å ta ut all bevegelsesenergi fra båten og så gi et lite kakk med gasshåndtak(ene) for å sige inn.

Alltid sjekke forholdene godt på forhånd, vind, strøm, avdrift, andre båter ++. Og alltid være ferdig fendret med alle tau klare og festet ombord FØR man går inn dit man skal.

 

En liten historie til. Fra de siste årene av vårt båtliv. Vi skulle legge til i en gjestehavn, alt var klart og matrosen, eller parkettsliperen som vi kalte henne da subbing med føttene jo er et typisk Parkinsontegn, sto klar på dekk forut. Jeg ropte pent til henne (som jeg alltid gjorde) om hun var klar? "Ja - forsåvidt ..." var responsen :lol:

 

(Å være åpen og gjerne spøke med hennes sykdom har alltid gjort livet for oss og våre venner veldig mye lettere)



×
×
  • Create New...