Jump to content

Kabelgjennomgjennomføring | Jeg trodde Scanstrut leverte kvalitet

5nacks

Recommended Posts

Hei,

Monterte 2 stk kabelgjennomføringer fra Scanstrut i fjor. Gummien har allerede begynt å sprekke opp. Kostet 240 kr stk!! Til sammenligning kjøpte jeg en "kopi" fra biltema som er montert bakpå hekken, vesentlig mer utsatt for sol og salt. Der er gummien som ny. 20230304_1218392.jpg.41a2138b467cd756f1802f0ca8a52da6.jpg

Sikkert produsert på samme fabrikken, men med litt forskjellig gummiblanding. Har selv 3 stk fra biltema til vindgenerator, gjennomføring fra kabel i mast, og til solcelle, alle står i sol og salt hele året og ingen problemer med noen av dem etter 2 år så langt. 

A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one

1 hour ago, Taskeladden said:

Sikkert produsert på samme fabrikken, men med litt forskjellig gummiblanding. Har selv 3 stk fra biltema til vindgenerator, gjennomføring fra kabel i mast, og til solcelle, alle står i sol og salt hele året og ingen problemer med noen av dem etter 2 år så langt. 

Leverer det til Maritim på mandag, så får jeg nye. Blir gummien dårlig igjen, så blir det biltemavarianten. 

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...