Lazyjack Startet 7.Mars.2023 Link til dette innlegget Startet 7.Mars.2023 (redigert) Noen som vet hva denne lille 12V pæra heter og hvor jeg kan få tak i en slik? Redigert 7.Mars.2023 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arne Henriksen Svart 7.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2023 Aner ikke hva benevnelsen er men enhver bensinstasjon bør vel kunne framskaffe en kopi? Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
M/S Bastard Svart 7.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2023 (redigert) Det kan jo se ut som en Ba7s, sjekk om det står noe på sokkelen Miniatyrpærer til brytere og instrument pleier jeg og handle fra aliexpress, søk på Ba7s 12v der :-) Elfa lagerfører ikke lenger, men du kan sjekke om de har flere igjen hvis dette er riktig type Redigert 7.Mars.2023 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 7.Mars.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2023 (redigert) M/S Bastard skrev for 2 timer siden: Det kan jo se ut som en Ba7s, sjekk om det står noe på sokkelen Miniatyrpærer til brytere og instrument pleier jeg og handle fra aliexpress, søk på Ba7s 12v der :-) Ba7s stemmer nok ja ?. Da har jeg bestilt på Klikk og Hent hos Thansen som har butikk like borti gata her i Horten ? Redigert 7.Mars.2023 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 7.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2023 Da løste det seg jo enkelt, ikke noe som er bedre enn det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.