Jump to content

Edit History

Code0

Code0

tobixen skrev 24 minutter siden:

Det smugles visstnok mye kokain fra Sør-Amerika inn til Europa via småbåter med ankomst i Iberia.

jeg kom over en dokusåpe 'cops on the rocks' med politiets hverdag på Gibraltar. Lå på TV2 play rett ved siden av 'down below'... de patrulerer sitt farvann og tar de RIB'ene de kommer over, de fleste slipper gjennom / unna. Virker ikke som de har et permanent kontollskip med radar og utrykningsbåter, de tar det de rekker over ser det ut til...

Code0

Code0

tobixen skrev 22 minutter siden:

Det smugles visstnok mye kokain fra Sør-Amerika inn til Europa via småbåter med ankomst i Iberia.

jeg kom over en dokusåpe 'cops on the rocs' med politiets hverdag på Gibraltar. Lå på TV2 play rett ved siden av 'down below'... de patrulerer sitt farvann og tar de RIB'ene de kommer over, de fleste slipper gjennom / unna. Virker ikke som de har et permanent kontollskip med radar og utrykningsbåter, de tar det de rekker over ser det ut til...

Code0

Code0

tobixen skrev 20 minutter siden:

jeg kom over en dokusåpe 'cops on the rocs' med politiets hverdag på Gibraltar. Lå på TV2 play rett ved siden av 'down below'...

• Create New...