Jump to content

Edit History

Jannmar

Jannmar

Hulda skrev for 1 time siden:

Samtidig ser jeg på det som et paradoks at rundt 1 % av Norges befolkning skal bestemme over rundt 40 % av landarealet for å produsere noe som er en fraksjon av en promille av BNP.

Ikke for å korrigere @Hulda på noen måte, men Iflg. Landbruksdirektoratet er ca. 3000 personer tilknyttet reindriften i Norge.

Det blir under 0,1% av Norges befolkning, som har rettigheter som går langt utenpå resten av befolkningens rettigheter. Inkludert 40% av Norges landareal.

Jannmar

Jannmar

Hulda skrev 49 minutter siden:

Samtidig ser jeg på det som et paradoks at rundt 1 % av Norges befolkning skal bestemme over rundt 40 % av landarealet for å produsere noe som er en fraksjon av en promille av BNP.

Ikke for å korrigere @Hulda på noen måte, men Iflg. Landbruksdirektoratet er ca. 3000 personer tilknyttet reindriften i Norge.

Det blir under 0,1% av Norges befolkning, som har rettigheter som går langt utenpå resten av befolkningens rettigheter.

Jannmar

Jannmar

Hulda skrev 42 minutter siden:

Det blir under 0,1% av Norges befolkning, som har rettigheter som går langt utenpå resten av befolkningens rettigheter.

Jannmar

Jannmar

Hulda skrev 14 minutter siden:

Iflg. Landbruksdirektoratet er ca. 3000 personer tilknyttet reindriften i Norge.

Det blir under 0,1%.

• Create New...