Jump to content

Hvor få tak i Jabsco Quiet Flush E2?

Marimari

Recommended Posts

Har du bilde av dem? Jeg har Quiet Flush. Men E2 sier meg ikke stort. 
Jeg har to modeller. Regular og Compact 12 og 24 volt. 

En ting med disse er at Quiet er en sannhet med modifikasjoner. Ellers er de av en solid kvalitet. 
12-vokst modellene kan leveres på to til tre dager. 24 volt er litt usikkert. Har to av compact og en av regular. 

Redigert av Chilli Solbris (see edit history)

Mvh

Chilli Solbris

Båtlivet gir meg de største gleder!  Og de største sorger!😂
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Jeg har handlet mye hos https://defender.com/en_us/catalogsearch/result/?q=jabsco Aner ikke hvordan det er med priser nå for tiden men for 10+ år siden var det i alle fall veldig gunstig (på en del varer men absolutt ikke alle).

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Jeg har det du trenger for rask levering. Du kan få en god Baatplassen pris. 
Send meg en pm om det er av interesse. 

Mvh

Chilli Solbris

Det viser seg at E2 modellen ikke vil bli leveringsklar denne sesongen.
Forskjellen påden og standardmodellen er at utløpet kan vris 180grader. Alså veksles mellom høyre og venstre side. De går ikke på dagens Quiet Flush side.

Mvh

Chilli Solbris

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...