Jump to content

Edit History

TerjeFjern

TerjeFjern

CalnoR skrev for 13 timer siden:

noen spesiell måte du gjør dette på på 61a maskinistene ? 

Er på 5 året med Lifepo4 så er et deilig liv.

Har en enkel måte  å rense kjølere på. Har 2 store 4 kantede murerbøtter fra biltema og en lensepumpe. Har 1 bøtte på sofaen bak, denne har jeg grov slange ut av med en plast rørstuss som passer i inntaket inne i sjøvanssfilteret. Utenfor båten (gjør dette når den står på land)  har jeg et arbeidsbord med bøtte nr 2  som står under eksos utløpet. Fyller bøtta i båten med systemrens (eller frostveske for konservering) Systemrensen går ut via eksos og ut i bøtte og med lenspumpa blir dette sendt opp i bøtta inne i båten og slik sirkulerer det en stund. Har vært veldig effektivt for meg.

2023-03-13 11_33_50-Window.png

TerjeFjern

TerjeFjern

CalnoR skrev for 13 timer siden:

Har en enkel måte  å rense kjølere på. Har 2 store 4 kantede murerbøtter fra biltema og en lensepumpe. Har 1 bøtte på sofaen bak, denne har jeg grov slange ut av med en plast rørstuss som passer i inntaket inne i sjøvanssfilteret. Utenfor båten (gjør dette når den står på land)  har jeg et arbeidsbord med bøtte nr 2  som står under eksos utløpet. Fyller bøtta i båten med systemrens (eller frostveske for konservering) Systemrensen går ut via eksos og ut i bøtte og med lenspumpa blir dette sendt opp i bøtta inne i båten og slik sirkulerer det en stund. Har vært veldig effektivt for meg.

TerjeFjern

TerjeFjern

CalnoR skrev for 10 timer siden:

Har en enkel måte  å rense kjølere på. Har 2 store 4 kantede murerbøtter fra biltema og en lensepumpe. Har 1 bøtte på sofaen bak, denne har jeg grov slange ut av med en plast rørstuss som passer i inntaket inne i sjøvanssfilteret. Utenfor båten (gjør dette når den står på land)  har jeg et arbeidsbord med bøtte nr 2  som står under eksos utløpet. Fyller bøtta i båten med systemrens (eller frostveske for konservering) Systemrensen går ut via eksos og ut i bøtte og med lenspumpa blir dette sendt opp i bøtta inne i båten og slik sirkulerer det en stund. Har vært veldig effektift for meg.

• Create New...