KC- Startet 13.Mars.2023 Link til dette innlegget Startet 13.Mars.2023 Hei dere Powertrimen på min yamaha 60 fra 1986 sluttet å funke i fjor sommer. Det vil si, pumpa går og det bobler litt olje rundt sylinderstanga, så det er vel rett og slett lov å håpe at det er pakningene. Uansett virker det å være det billigste å prøve. Jeg har søkt litt etter pakningssett, men finner ikke noe. Men, jeg fant denne siden: https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-lodochnyh-motorov/yamaha/60-7209/60-18424/60f-783642/power-trim-tilt-assy-13540941 Ser ut til at det er mulig å bestille enkeltpakninger. Er det bare å bestille alle o-ringene jeg finner tilknyttet sylinderne? Jeg finner ut av tegningen over at det kan være 14,15,17 og eventuelt del 16 på hovedsylinder, og 17, 31, 27 og eventuelt del 28 på de to mindre sylindrene. Noen som kan hjelpe meg å dobbeltsjekke det i følge tegningen? Er ganske handy så klarer nok helt fint å skifte disse, men greit å være sikker på at man har alle delene før man demonterer. Sitér dette innlegget Link to post
KC- Svart 15.Mars.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2023 Ingen som kan hjelpe med noe input her, er det riktig å se på hvilke pakninger som er på sylinderne og bestille dem? Er det andre ting jeg trenger som ikke vises på tegningene? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.