btt Startet 19.Mars.2023 Link til dette innlegget Startet 19.Mars.2023 Som det står i tekst , er det aceton som fremdeles er beste produkt for fjerne teak olje som har kommet på gealcoat ? Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 19.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2023 Jeg bruker KMI vipes fra Maritim. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 20.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2023 (redigert) Om det er det beste vet jeg ikke men det virker (fremdeles) ? Må bruke rikelig og gni litt så tar det også herdet olje. Redigert 20.Mars.2023 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 20.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2023 (redigert) Lazyjack skrev for 1 time siden: Om det er det beste vet jeg ikke men det virker (fremdeles) ? Må bruke rikelig og gni litt så tar det også herdet olje. Det som er kjekt med KMI, trenger verken gni noe særlig eller bruke sterke kjemikalier. Redigert 20.Mars.2023 av Førstefender (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 20.Mars.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2023 Takker og da skal jeg prøve kmi Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 21.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2023 Har du prøvd bensin? Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 22.Mars.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2023 Nei, ikke prøvd med bensin. fungerer det fint ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.