Jump to content

Edit History

MIMA IV

MIMA IV

Lars H. skrev 15 minutter siden:

Helt greit det, 1volt tap er noe helt annet ved bruk av motorer som trustere feks. Gå for 50mm² du.

Nei her om bord går alt av trustere og vinsjer på annet enn forbruket. 

Det var vel egentlig bare det jeg ønsket å høre @Lars H. og @Hulda :giggle:

Jeg har vel egentlig falt på den konklusjonen selv, men følte jeg måtte ha en form for backup

fra forumet før jeg bestemte meg :yesnod:

Jeg skal prøve å oppdatere tråden når jobben er gjort. Tar en sjekk på bat monitoren v/bruk av inverter for å se hva spenningen ligger på før, under og etter.

MIMA IV

MIMA IV

Lars H. skrev 15 minutter siden:

Helt greit det, 1volt tap er noe helt annet ved bruk av motorer som trustere feks. Gå for 50mm² du.

Nei her om bord går alt av trustere og vinsjer på annet enn forbruket. 

Jeg har vel egentlig falt på den konklusjonen selv, men følte jeg måtte ha en form for backup

Jeg skap prøve å oppdatere tråden når jobben er gjort. Tar en sjekk på bat monitoren v/bruk av inverter for å se hva spenningen ligger på før, under og etter.

MIMA IV

MIMA IV

Lars H. skrev 6 minutter siden:

Nei her om bord går alt av trustere og vinsjer på ennet enn forbruket. 

Jeg skap prøve å oppdatere tråden når jobben er gjort. Tar en sjekk på bat monitoren v/bruk av inverter for å se hva spenningen ligger på før, under og etter.

• Create New...