Marqies Startet 21.Mars.2023 Link til dette innlegget Startet 21.Mars.2023 Har kjøpt båt med "Sabb Iveco Aifo 8061 SRM 30.10. 300 Hk". Motoren er grunnet med syregrunning og lakkert med orginalfarge, det er ikke spart på lakken. Hvor finner jeg motornr uten å grave på gale plasser. Skal jo registrere så dette nr. hadde vert kjekt. Sitér dette innlegget Link to post
Timmeeh Svart 21.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2023 Jeg har et motorskilt på topplokket. Det er slått inn serienr og modellbetegnelse her, hvis det skulle være overlakket eller falmet. hvis det finnes inngravert i blokka et sted vet jeg ikke, men frydenbø på hanøytangen er de rette å snakke med isåfall. Sitér dette innlegget Link to post
Marqies Svart 21.Mars.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2023 Hvor på topplokk, side eller oppå foran bak, må sjekke i morgen Sitér dette innlegget Link to post
Timmeeh Svart 21.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2023 Oppå. Men jeg har ikke helt samme motor, har ikke turbo. Sitér dette innlegget Link to post
Marqies Svart 21.Mars.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2023 ikke lik nei, får studere toppen nøye i morgen, takk for innfo. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.