skagenekspressen Svart 27.Mars.2023 Del på Facebook Svart 27.Mars.2023 Palstek ser ut for å være en god mix av mek, seilturer og nye dingser. Men litt utfordrende med tysk. Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 27.Mars.2023 Del på Facebook Svart 27.Mars.2023 Blar av og til gjennom Båtmagasinet på biblioteket. Får også Båtens Verden som medlem i en KNBF-tilknyttet båtforening, men finner lite interessant der, og synes ofte de bare pirker i overflaten på interessante tema. Sitér dette innlegget Link to post
willmasta Svart 27.Mars.2023 Del på Facebook Svart 27.Mars.2023 Leser På Kryss og syns det ofte er mye hyggelig lesning der. Hatt Seilmagasinet ett år her og der på kampanje og så er år til eventuelt. Er jo forsåvidt en del ok artikler - men også veldig mye saker om båter langt over min økonomiske evne at jeg ikke betaler en tusenlapp i året for det lenger. RS magasinet dumper jo ned i postkassa og leses også innimellom. Sitér dette innlegget Link to post
LAKA Svart 27.Mars.2023 Del på Facebook Svart 27.Mars.2023 Jeg leser Seilmagasinet med glede og syns magasinet har kommet seg de siste årene. Man får også tilgang til et svært rikholdig test- og magasinarkiv og de lager også en del interessante sendinger som kan streames. Betaler 899,- i året og syns det er en god investering, det har tross alt en verdi å støtte opp om norske magasiner. Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 27.Mars.2023 Del på Facebook Svart 27.Mars.2023 Enig i at Seilmagasinet har tatt seg opp i det siste, særlig takket være Axel Nissen-Lie. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 27.Mars.2023 Del på Facebook Svart 27.Mars.2023 (redigert) Ja abonnerer naturligvis på Båtmagasinet og Båtens Verden, samt det svenske Praktisk Båtägande. Vi Menn (de har jo fine båtbilag innimellom), Bil Autofil, Amcar, Gjør Det Selv, BSA-bladet, Sidevogna og Rutetid hører også med Huff dette høres ikke helt bra ut. Antagelig mange båtlapper å spare i året på å kutte en del der. Ikke skal jeg kjøpe båt og ikke skal jeg kjøpe bil eller MC de nærmeste 10 årene tipper jeg. Amcar-medlemskapet gir forøvrig 15% rabatt på forsikring av alt med hjul på, hvis man husker å sjekke. Dessuten har jeg minst hundre kilo gamle båtblader fra 70-80-90 tallet som det sikkert står mye interessant i. Redigert 27.Mars.2023 av Teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Havseileren Svart 19.April.2023 Del på Facebook Svart 19.April.2023 Takk for mange gode innspill, tips og råd til oss som publiserer båtjournalistikk og utgir båtmagasiner. Vi lytter til dere, og gjør vårt beste for å forbedre oss. Nå har vi lansert Testguide for både Båtmagasinet og SEILmagasinet, med motorbåter på batmagasinet.no og seilbåttester på seilmagasinet.no. Her finner dere tester helt tilbake fra slutten av 1900-tallet, og komplett fra 2010. Det vil si at 1000 motorbåttester og drøye 500 seilbåttester kan søkes opp og leses av våre abonnenter. Denne tjenesten er utviklet nettopp fordi mange er i bruktmarkedet. Her finnes også en del artikler som kombinerer tester med brukererfaringer over tid fra eiere. Ellers er det verdt å nevne at vi satser mye på artikler om brukte båter, utstyr og gjør-det-selv-artikler. Et eksempel er serien "Bror kjøper bruktbåt", der innholdet også er tilgjengelig på Youtube. Vi driver journaistikk basert på Vær-Varsom-Plakaten og Redaktørplakaten, og er medlem av Fagpressen. Vårt mål er å kunne være til nytte og glede for våre lesere, brukere, lyttere og seere ved å møte dem med det innholdet de ønsker på den måten som de vil ha det, på PC, mobil, lesebrett eller magasin. Vi vil både informere og inspirere til et trygt og godt båtliv. Les mer om Båtmagasinet her: https://www.batmagasinet.no/velkommen-til-batmagasinet/100659 Les mer om SEILmagasinet her: https://www.seilmagasinet.no/seilmagasinet/velkommen-til-seilmagasinet/606434 Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 19.April.2023 Del på Facebook Svart 19.April.2023 Abonnerte lenge på Båtmagasinet, men så forsvant det som var verdt å lese og ble elbåter og alskens tester av nye båter og svært lite om tilårskomne motor og seilbåter Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 20.April.2023 Del på Facebook Svart 20.April.2023 Havseileren skrev On 19.4.2023 at 9.52: Ellers er det verdt å nevne at vi satser mye på artikler om brukte båter, utstyr og gjør-det-selv-artikler. Godt å høre. At slike reportasjer forsvant var en av grunnene til at jeg sa opp abonnementet etter et titalls år som abonnent. Det var kun fokus på størst mulig og dyrest mulig, og det traff nok egentlig svært få av de som abonnerte. Meg personlig interesserte det i alle fall langt ned på ryggen... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
M/S AIOLOS Svart 22.April.2023 Del på Facebook Svart 22.April.2023 En av grunnene til at mange av oss som har eldre båter er ofte slike reportasjer som gir tips om gjøremåter som kunne hjelpe hvis den berømmelige veggen møtte oss, ja meg også.😀. Min båt er fra 1979 og en Enes 25 Sitér dette innlegget Link to post
Fyrlykten Svart 22.April.2023 Del på Facebook Svart 22.April.2023 Bare Baatplassen for meg, hadde kanskje vurdert det som @Pequod sier å kjøpe et båtblad hvis det hadde vært omtalt eldre båter. Men det finner jeg jo her 👍😁🇧🇻 Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.