Beccon Startet 27.Mars.2023 Link til dette innlegget Startet 27.Mars.2023 Er det noen som kjenner til gåten som jeg tror starter med: Med nordavind seilte vi bidevind, mot nord var kursen og mot nord seilte vi Jeg mener at det mangler noe, er det noen som har hørt denne og kan resten? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 27.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2023 Sikker på at ikke dette et noe du har drømt? Ikke engang Google vet noe om dette.... Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 27.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2023 Har jeg ikke hørt om før men nå er det jo endel jeg ikke har hørt om også. Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 27.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2023 Svaret er vel i hvert fall at man står på sydpolen (men dårlig med vann der, da). Sitér dette innlegget Link to post
olews Svart 28.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2023 Isjakt ? Men det er vel ikke hard nok snø til det. Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.