Jump to content

Edit History

dennrick

dennrick

@Komodo Dette er vel noe jeg har lest meg til ila vinteren, men jeg gjør som nevnt dette for aller første gang. Jeg kom over en polerings-kokebokoppskrift som jeg så du linket til bl.a. Vedkommende anbefalte å anskaffe en DA maskin med litt utkast, f.eks 15mm.

Er det ikke flere som også mener at en roterende maskin er vanskeligere å bruke, større sjanse for "skade" ? Ellers så skrev Solseng også et innlegg lørdag 10:49 om det samme du er inne på, så jeg er fortsaqtt litt rådvill. Planen min er å gå på skrogsidene og de er store og jevne. Tenker du at jeg burde kjøre på med roterende ?

Om båten, så er den en 2015, og jeg er nok bare ute etter generelt vedlikehold slik at den skal bevares så bra som mulig. 

dennrick

dennrick

@Komodo Dette er vel noe jeg har lest meg til ila vinteren, men jeg gjør som nevnt dette for aller første gang. Jeg kom over en polerings-kokenokoppskrift som jeg så du linket til bl.a. Vedkommende anbefalte å anskaffe en DA maskin med litt utkast, f.eks 15mm.

Er det ikke flere som også mener at en roterende maskin er vanskeligere å bruke, større sjanse for "skade" ? Ellers så skrev Solseng også et innlegg lørdag 10:49 om det samme du er inne på, så jeg er fortsaqtt litt rådvill. Planen min er å gå på skrogsidene og de er store og jevne. Tenker du at jeg burde kjøre på med roterende ?

Om båten, så er den en 2015, og jeg er nok bare ute etter generelt vedlikehold slik at den skal bevares så bra som mulig. 

• Create New...