Jump to content

Edit History

dennrick

dennrick

Carwise PC15 som jeg hentet idag sammen med pleieprodukter og pads veier 2,9 Kg. Jeg tenkte å ta små partier på skutesiden stående på bakken. Deretter skal jeg ta resten stående på denne stigen fra Jula. Målet er å ikke måtte løfte maskinen altfor høyt. Det er ikke bra for skuldrene innbiller jeg meg. Det var litt betryggende at man ikke må bruke supermannkrefter på maskinen, ref videoen jeg linket til over.

Også tror jeg at jeg kommer til å kjøpe Ryobi maskinen. Jeg har bestemt meg for å bare ta skutesidene nå + akterenden. "Oppe" blir koseprosjekter når det er blitt litt varmere i været med Ryobien mens vi er på tur.

008807.jpg?width=458&height=458&scale=both&bgcolor=white

dennrick

dennrick

Carwise PC15 som jeg hentet idag sammen med pleieprodukter og pads veier 2,9 Kg. Jeg tenkte å ta små partier på skutesiden stående på bakken. Deretter skal jeg ta resten stående på denne stigen fra Jula. Målet er å ikke måtte løfte maskinen altfor høyt. Det er ikke bra for skuldrene innbiller jeg meg. Det var litt betryggende at man ikke må bruke supermannkrefter på maskinen, ref videoen jeg linket til over.008807.jpg?width=458&height=458&scale=both&bgcolor=white

• Create New...