pipe
Solseng skrev for 11 timer siden:For å ta et jævla lett eksempel på kunnskapsoverføring: Biltema selger en IPA/panelwipe/voksrens. Et absolutt drittprodukt.
https://www.biltema.no/bilpleie/bilvask/avfetting/panel-wipe-700-ml-2000045861
Etterlater så mye at man ikke skjønner vitsen.
Hmm ...da har jeg ett dritt produkt stående i kjelleren.
Jeg har polert mye de siste årene men har til gode å oppleve rester av polishen lager krøll med beskyttelse laget.
Men i fjor skulle bilen få alt fra a til å i polish bibelen for å få områdets blankeste bil med beskyttelse som varer inn i evigheten.
Hele fredags kveld gikk med til vasking og prep av lakk før polering herunder ironx og clay.
Ja det gikk faktisk med stive 5 timer på å vaske bilen utvendig etter alle kunstens skrevne regler.
Hele lørdagen og til utpå søndags kveld gikk med til 3 stegs polering minus ett besøk på BT for å kjøpe dette må ha produktet panelwipe.
Når søndags kveld kom hadde jeg ikke mer å gi,var både trøtt og lei i blandet en dose med tidsnød.
Klarte å moblisere nok kraft til å få vokset herligheten slik att jeg ble ferdig nærmere midnatt men wipedown ble det ikke.
Kan ikke si det var mulig å se noe forskjell heller og når det gjelder holdbarhet er det jo bare å sette i gang på nytt i disse dager.