Jump to content

Edit History

Vosso63

Vosso63

mons skrev 1 time siden:

Har ikke gjort det selv, men mange telefoner har en programmerbar knapp. Da kan du kanskje legge inn at feks to lange trykk betyr ring med 113 appen?

Ja, det har jeg også "hørt". Det må jeg vel bare prøve. Men det er jo ikke bare akkurat under neste hjerteinfarkt, men for eksempel om det skjer noe svært enkelt som kan avverges med en telefon. Litt hjelp til å gjøre noe der fire hender er bedre enn to, en forsinkelse under fiske, eller for lav fjære ved ankomst brygga. Når jeg fisker blir fingra så lite animalske (mer treaktige) at telefonen ikke oppfatter dem. Hadde jo vært greit med "Nokia-knapper"! Touch-skjerm er unødvendig på sjøen. Det snakkes her, et annet sted på "plassen", om tragedien ved å falle i sjøen. Situasjoner oppstår mye oftere lenge før en ligger der.

Vosso63

Vosso63

mons skrev 1 time siden:

Har ikke gjort det selv, men mange telefoner har en programmerbar knapp. Da kan du kanskje legge inn at feks to lange trykk betyr ring med 113 appen?

Ja, det har jeg også "hørt". Det må jeg vel bare prøve. Men det er jo ikke bare akkurat under neste hjerteinfarkt, men for eksempel om det skjer noe svært enkelt som kan avverges med en telefon. Litt hjelp til å gjøre noe der fire hender er bedre enn to, en forsinkelse under fiske, eller for lav fjære ved adkomst brygga. Når jeg fisker blir fingra så lite animalske (mer treaktige) at telefonen ikke oppfatter dem. Hadde jo vært greit med "Nokia-knapper"! Touch-skjerm er unødvendig på sjøen. Det snakkes her, et annet sted på "plassen", om tragedien ved å falle i sjøen. Situasjoner oppstår mye oftere lenge før en ligger der.

Vosso63

Vosso63

mons skrev 57 minutter siden:

Ja, det har jeg også "hørt". Det må jeg vel bare prøve. Men det er jo ikke bare akkurat under neste hjerteinfarkt, men for eksempel om det skjer noe svært enkelt som kan avverges med en telefon. Litt hjelp til å gjøre noe der fire hender er bedre enn to, en forsinkelse under fiske, eller for lav fjære ved adkomst brygga. Når jeg fisker blir fingra så lite animalske (mer treaktige) at telefonen ikke oppfatter dem. Hadde jo vært greit med "Nokia-knapper"! Touch-skjerm er unødvendig på sjøen. Det snakkes her, et annet sted om tragedien ved å falle i sjøen. Situasjoner oppstår mye oftere lenge før en ligger der.

• Create New...