Torsen67 Startet 3.April.2023 Link til dette innlegget Startet 3.April.2023 Hei Er litt trangt om plassen. Skal på med kullfilter på utluftinga. Da må jeg lage en sløyfe opp og ned sånn at det ikke kommer vann ned i filteret. Var på Maritim men fant ikke noe rør på 180 grader. Er ikke det hyllevare? Sitér dette innlegget Link to post
Escaro Svart 3.April.2023 Link til dette innlegget Svart 3.April.2023 Jeg har brukt litt lang slange på filteret slik at det dannes en ''svanehals'', har ikke hatt problemer med vann i filteret. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 3.April.2023 Link til dette innlegget Svart 3.April.2023 Hyllevare mange plasser. Forskjellige materialer og dimensjoner. Litt Google så finner du noe som passer. Det kommer litt an på om du skal ha 6 mm eller 30 mm dia. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 3.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2023 Hulda skrev 53 minutter siden: Hyllevare mange plasser. Forskjellige materialer og dimensjoner. Litt Google så finner du noe som passer. Det kommer litt an på om du skal ha 6 mm eller 30 mm dia. Har du link til et eksempel? Jeg er tydeligvis ikke venn med Google i dag Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 3.April.2023 Link til dette innlegget Svart 3.April.2023 Får det ikke til nå. Jeg søkte '180 grader rørbend'. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 3.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2023 Hva med denne? Men ventilen må kanskje limes igjen? https://ahoy.no/vvs-strom/vvs/battoalett/septiktank/svanehals-toalett-plast Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 3.April.2023 Link til dette innlegget Svart 3.April.2023 Den til kr. 68 gjør jobben. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 4.April.2023 Link til dette innlegget Svart 4.April.2023 Maritim også har disse. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Torsen67 Svart 4.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2023 Da blir det en sånn en. 68,- på Ahoy og 199,- på Maritim Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.