ojp Startet 8.April.2023 Link til dette innlegget Startet 8.April.2023 Noen her som har montert innvendig svinger I antares 750 ? Jeg har Garmin echomap 70/90 og leter etter passende sted for innvendig svinger, helst uten å ta hull i dobbelt bunn. Finner bare noen steder høyt opp på sidene, og er usikker på om det blir bra. Har ikke behov for dybdeavlesing i fart, men ønsker å se fisk v lav dorgefart. Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 8.April.2023 Link til dette innlegget Svart 8.April.2023 Om du har dobbelt bunn så er det jo ikkje mulig. Men uansett om du vil sjå nåke på ditta loddet så må svingeren ut. Ka med å bruke hekksvinger på hekken. Du kan lime ei plast-plate/kloss og skru den i om du er redd for lage hull. Sitér dette innlegget Link to post
ojp Svart 8.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2023 Takk for respons. Det er dobbel bunn akkurat der jeg helst ville plassere svingeren. Er hull fra før noen steder bla til lensepumpe. Men før eg lag nytt hull er det greit å vite om plasseringen blir bra. Ojp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.