Førstefender Svart 14 timer siden Link til dette innlegget Svart 14 timer siden Har eid V42, men tok aldri ut motorer.. Men mener det kom med stor eller liten motorluke, jeg hadde den store på en 2001modell. Der var en motor tidligere tatt ut, tror ikke gulv var skåret opp. Har sett bilder fra en V42, der de løfter motor fremover og vrir den nesten 90grader før den kommer opp luka. V42 som ikke har generator har jo ganske stor plass, mulig man må evt ut med tanker først. Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 12 timer siden Link til dette innlegget Svart 12 timer siden Bilder fra min gamle båt, ny eier tok ut begge motorer. Gulvet er inntakt, så vidt jeg kan se, og diesel tanker står på plass. Sitér dette innlegget Link to post
Skippern10 Svart 10 timer siden Link til dette innlegget Svart 10 timer siden https://youtu.be/M29TsdYcxpI V40, er vel ganske likt Sitér dette innlegget Link to post
Sir. Blackadder Svart 6 timer siden Link til dette innlegget Svart 6 timer siden Dette var nyttig. Tro om det går med generator ombord. Tenkte på å få laget ett slikt åk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.