Knallipadden Startet 9.April.2023 Link til dette innlegget Startet 9.April.2023 (redigert) Er det noen som vet hva som skjedde med Gjelsten sin båt Spirit of Norway? Jeg vet at den ble solgt til Quatar, men ikke hva som har skjedd med den senere. Eksisterer båten fortsatt? Redigert 9.April.2023 av Knallipadden (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 9.April.2023 Link til dette innlegget Svart 9.April.2023 Den ene blei vel til jotunbåten som zabo racing rulla med og den andre brant vel når Pål Virik Nilsen kjørte den i 2012, hvis ikke jeg tar helt feil. Jotunbåten har vel blitt bygd opp igjen som pokerrun båt, den sto i Kragerø i flere år før den blei tatt tak i for ett par år siden. Fikk noen snapper av den for ikke så lenge siden Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 9.April.2023 Link til dette innlegget Svart 9.April.2023 Var det den som var til salgs i Lillesand for 1-3 år siden? Var en slik båt, med henger og trekkbil. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Eika Svart 9.April.2023 Link til dette innlegget Svart 9.April.2023 Det var forgjengeren, en ennå eldre båt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.