GunR Startet 9.April.2023 Link til dette innlegget Startet 9.April.2023 (redigert) Holder på med min Bayliner Trophy 2052, og såg at ene skroggjennomføringen/lenseporten på dekket hadde sprukket. Har nå fått den ut, og lurer på om noen her kan fortelle meg hvilken butikk som kan ha en slik. Den er flat nederst, nemlig, og det er ikke noe plass til en som er rund. Da må jeg i så fall sage kraven av på en side.. Redigert 9.April.2023 av GunR (see edit history) Link to post
GunR Svart 9.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2023 Sliter med opplasting.. prøver igjen.. Link to post
Hakkannen Svart 9.April.2023 Link til dette innlegget Svart 9.April.2023 En slik gjennomføring har jeg ikke sett før? I alle fall ikke i norske butikker. Spørs om ikke det enkleste blir å gjøre som du selv foreslår; kjøpe en «vanlig» gjennomføring for så å sage av litt av kragen. Blant annet Maritim har slike enkle, de har også Trudesign, om mer styrke ønskes. Link to post
GunR Svart 9.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2023 Hakkanen, ja jeg har heller ikke sett sånne før. Trodde de bare var kuttet av. Men nå med en ute ser jeg at de er montert veldig lavt over dekket. Så om jeg skal skjære til en rund, så må godset ha litt tykkelse, ellers blir det glippe i underkant. Link to post
Fiks Svart 9.April.2023 Link til dette innlegget Svart 9.April.2023 (redigert) Litt google søking kom opp med dette: waveinn.com i dimensjoner fra 16 til 38 mm. Redigert 9.April.2023 av Fiks (see edit history) Link to post
Hakkannen Svart 9.April.2023 Link til dette innlegget Svart 9.April.2023 Se der ja, der virker det som du har funnet varianten Link to post
GunR Svart 10.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2023 Fantastisk! Har surfet Google uten å finne, flott å få så god hjelp! Tusen takk, Fiks! Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn