Jump to content

Edit History

Rune.f

Rune.f

Det bildet fra annonsen påsto han var fra egen båt🙈

Ser skummelt ut dette, pratet faktisk med han i dag, "fant ikke" kvitteringen men "de 2 andre pakkene han sendte samtidig var kommet frem".

Jeg annonserte etter garnhaler på Finn.no, han tok kontakt pr tlf/sms.

Jeg har sagt att om han ikke avklarer innen kl12 i morgen så blir han anmeldt...men det hjelper ikke meg ! vet jo hvordan slikt ender☹

Har fullt navn/adresse på han, finner han også på Google når det søkes men egentlig ingen røde flagg bortsett fra noen litt rare innsamlingsaksjoner til det ene å andre som går på barneaktiviteter...ingen som støttet opp🤔

Vet ikke om jeg klarer å la han/Lillesand mannen forbli anonym om det er svindel, "kjøpte" også noe (dyr fiskestang) for ikke så lenge siden på Finn.no, ble f.... meg svindlet da å, anmeldte uten å høre mere.

Rune.f

Rune.f

Det bildet fra annonsen påsto han var fra egen båt🙈

Ser skummelt ut dette, pratet faktisk med han i dag, "fant ikke" kvitteringen men "de 2 andre pakkene han sendte samtidig var kommet frem".

Jeg annonserte etter garnhaler på Finn.no, han tok kontakt pr tlf/sms.

Jeg har sagt att om han ikke avklarer innen kl12 i morgen så blir han anmeldt...men det hjelper ikke meg ! vet jo hvordan slikt ender☹

Har fullt navn/adresse på han, finner han også på Google når det søkes men egentlig ingen røde flagg bortsett fra noen litt rare innsamlingsaksjoner til det ene å andre som går på barneaktiviteter...ingen som støttet opp🤔

Vet ikke om jeg klarer å la han forbli anonym om det er svindel, "kjøpte" noe for ikke lenge siden på Finn.no, ble f.... meg svindlet da å, anmeldte uten å høre mere.

• Create New...