Jump to content

Edit History

Rune.f

Rune.f

Hadde vært bedre med garnhaler ja, han er fremdeles frekk nok til å være kvass å si "att om den kommer" MÅ du returnere den, det på tross av å bli tatt i løgn på alt han sier ! kan ikke fremvise noe sporing, kvittering på pakke eller annet, sa også han ringte å snakket med Posten i går...den er påskestengt til i morgen.

Kontaktet hans far først da hans firma kom opp på Google søk på tlf nummeret, faren ville forøvrig ikke ha kontakt med sønnen/ca i 40årene? faren sa til meg, "gjør det du må, håper det ordner seg for deg", det var da jeg begynte å skjønne att dette var ille.

Komodo sa det korrekt og tydelig.

Rune.f

Rune.f

Hadde vært bedre med garnhaler ja, han er fremdeles frekk nok til å være kvass å si "att om den kommer" MÅ du returnere den, det på tross av å bli tatt i løgn på alt han sier ! å ikke kan fremvise noe sporing, kvittering på pakke, annet.

Kontaktet hans far først da hans firma kom opp på Google søk på tlf nummeret, faren ville forøvrig ikke ha kontakt med sønnen/ca i 40årene? faren sa til meg, "gjør det du må, håper det ordner seg for deg", det var da jeg begynte å skjønne att dette var ille.

Komodo sa det korrekt og tydelig.

• Create New...