Jump to content

Båthøyttalere (6x9") - anbefalinger?

Optimist1

Recommended Posts

Jeg har lyst å erstatte mine gamle BOSS 6x9 høyttalere, men ser at det knapt finnes marine høyttalere i denne størrelsen. Høyttalerene er ute på flybridge, det er jo et fuktig miljø så jeg er skeptisk til å kjøpe høyttalere som ikke er beregnet for et maritimt miljø. Noen som har noe å anbefale?

Kun sett Boss her til lands lite utvalg 6*9 mot før. Ser du ebay,crutchfield osv så er det del mer merker som Polk Audio ,Mb Quart osv som vil tro låter bedre hvertfall sånn var i bilstereo før , crutchfield kan du se anmeldelser  . Desverre dyr frakt ofte men mulig kan bestille inn hvis spør bilstereo butikk slipper frakt osv .

Ikke hørt de ,men er det typisk cerwin som før så mye trøkk i de og spiller Kanskje ikke finest. Ville nok heller hatt Polk Audio eller mb quart da jeg liker mer ren lyd . Men ikke hørt de og vi liker forskjellig så mulig du blir fornøyd .

Skal jo gi mer bass og tanken bak elementene er ikke dum men ikke akkurat vært high end seas lyd i de tidligere cerwin men vært populære .

Utrolig lite utvalg desverre så boss eller cerwin det funnet norske butikker. 

KEH skrev On 12.4.2023 at 22.06:

Ikke hørt de ,men er det typisk cerwin som før så mye trøkk i de og spiller Kanskje ikke finest. Ville nok heller hatt Polk Audio eller mb quart da jeg liker mer ren lyd . Men ikke hørt de og vi liker forskjellig så mulig du blir fornøyd .

Skal jo gi mer bass og tanken bak elementene er ikke dum men ikke akkurat vært high end seas lyd i de tidligere cerwin men vært populære .

Utrolig lite utvalg desverre så boss eller cerwin det funnet norske butikker. 

Enig med deg, mer glad i ren lyd, men det må i det minste være bedre enn BOSS høyttalerne til 600 kroner paret…

Det er nok bra trøkk i de ,mulig de har blitt del bedre spiller renere og . Ikke hørt nyere cerwin så vært artig hørt hvordan spiller .

I verste fall får du bruke en plate og baffel så får brukt rundt element så utvalget blir mye større velge i her til lands.

Får tro dukker opp flere element 6*9 

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...