Brannmann1 Startet 12.April.2023 Link til dette innlegget Startet 12.April.2023 Jeg vurderer å skifte ut toalettet og septiktank med en Separett Tiny, eller en Mulltoa Mini. Lei av tett septik, uansett hvor nøye du forklarer hvordan toalettet skal brukes er det alltid noen som "skal bare" Er et noen på østlandsområdet som har montert et slik toalett? Skulle gjerne sett et ferdig montert før jeg eventuelt går til innkjøp. Min "første styrmann" har nese som en blodhund, så hun er bekymret for at det skal lukte. Har fortalt at alle jeg har lest om som har slike rapporterer om ingen lukt, men det er noe med å kjenne det selv. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 12.April.2023 Link til dette innlegget Svart 12.April.2023 Søker du på Sparett, så ramler det inn med kommentarer. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 12.April.2023 Link til dette innlegget Svart 12.April.2023 (redigert) Hulda skrev 26 minutter siden: Søker du på Sparett, så ramler det inn med kommentarer. Hva gjør jeg feil? Fikk 1. Med googel søk ble det bedre Redigert 12.April.2023 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Ttopp Svart 12.April.2023 Link til dette innlegget Svart 12.April.2023 Hører mange bruker dette i båt https://airheadtoilet.com/product-category/composting-toilets-usa/ Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 12.April.2023 Link til dette innlegget Svart 12.April.2023 Har sett den på Youtube. Inbiller meg et den tar mindre plass enn Separet. Man bruker torvbriketter som sveller i vann og har oppi. Jeg har erfaring med Separet på hytta. Min erfaring er at det blir nokså volumiøse, væskefylte greier å håndtere. Selv om urinen går i egen dunk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.