Jump to content

Ny E10 bensinstandard, hva gjer vi med gamle motorer?

Plastarbeider

Recommended Posts

Men innimellom kommer det sære feil som tar mer tid... Klimaanlegget fungerte ikke som det skulle på Volvoen. Mekanikeren prøvde å bytte viftene, termostaten, klimaanleggkompressoren og tre-fire ting til, før han oppdaget at årsaken var at isolasjonen på en ledning omtrent midt inni et tjukt fuglereir mellom motoren og torpedoveggen hadde smeltet, så den var i kontakt med gods og ga feil signaler til datahjernen (jeg mener det var sånn det var, forklaringen var lang og innviklet). Sånne ting skal det godt gjøres å finne ut av selv! :giggle:

Mastiff skrev On 1.5.2023 at 16.45:

Sånne ting skal det godt gjøres å finne ut av selv!

Vis hele sitatet  

Har også funnet en lignende feil etter at bileieren var lei av mekanikere som bare klødde seg i ræva og skrev regning uten å finne feil (men det tok en del tid...). Kjøpte bilen knallbillig og solgte dyrt etter et par år :cool:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • Barnevaksiner

Det er alltid den beste måten å gjøre det på! Jeg kjenner noen som driver sånn. Men selv har jeg dessverre alltid tapt på å kjøpe og selge bil. :headbang: Men tapet blir jo som leie for bilen, sånn sett. Det er noe helt annet med båt, der har jeg hatt to båter som har sunket/blitt ødelagt, og ødelagt et undervannshus på DF 140-en på en tømmerstokk under vann. Hver gang har jeg kommet ut enten med det samme som jeg  betalte flere år før eller med overskudd.  :lol:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...