Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

Høres ikke så skremmende ut med de svenske erfaringene, @alfaalfa! Jeg byttet alt av drivstoffslanger fra i fjor, kjøpte dem hos Tess og sa uttrykkelig fra om at de skulle brukes som drivstoffslanger i båt, så de burde tåle det, regner jeg med. Og plasttanken er en Scepter, også den med slangene byttet, så da tror jeg nok det er greit.

Jeg har hørt om det med tilsetningsstoffer, men jeg har også hørt andre si at det ikke er noen påvist virkning i uavhengige tester med sånt. Vet du om noe som faktisk fungerer?

Mastiff

Mastiff

Høres ikke så skremmende ut med de svenske erfaringene, @alfaalfa! Jeg byttet alt av drivstoffslanger fra i fjor, kjøpte dem hos Tess og sa uttrykkelig fra om at de skulle brukes som drivstoffslanger i båt, så det burde tåle det, regner jeg med. Og plasttanken er en Scepter, også den med slangene byttet, så da tror jeg nok det er greit.

Jeg har hørt om det med tilsetningsstoffer, men jeg har også hørt andre si at det ikke er noen påvist virkning i uavhengige tester med sånt. Vet du om noe som faktisk fungerer?

Mastiff

Mastiff

Høres ikke så skremmende ut med de svenske erfaringene, @alfaalfa! Jeg byttet alt av drivstoffslanger fra i fjor, kjøpte dem hos Tess og sa uttrykkelgi fra om at de skulle brukes som drivstoffslanger i båt, så det burde tåle det, regner jeg med. Og plasttanken er en Scepter, også den med slangene byttet, så da tror jeg nok det er greit.

• Create New...