Faxen Startet 14.April.2023 Del på Facebook Startet 14.April.2023 Hvor kan jeg få kjøpt Lavastein til grillen min? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Jannmar Svart 14.April.2023 Del på Facebook Svart 14.April.2023 Faxen skrev 18 minutter siden: Hvor kan jeg få kjøpt Lavastein til grillen min? JULA. Eller jula.no Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 14.April.2023 Del på Facebook Svart 14.April.2023 Jula f.eks og mener OBS også selger Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Faxen Svart 14.April.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2023 Et sted sier Jula er utsolgt, mens et annet sier de har. Ellers takk. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
19 fot Svart 14.April.2023 Del på Facebook Svart 14.April.2023 Faxen skrev for 3 timer siden: Hvor kan jeg få kjøpt Lavastein til grillen min? Hvis du finner en aktiv vulkan så kan du grille på lavastein uten å bruke grillen også :-) Selv har jeg grillet noen ganger, men har aldri vært klar over behovet for lavastein. En grill som fylles med småkapp av ved og får brenne ut til glør og så kan det grilles, enkelt og greit. Men stort sett så er det jo enklere med komfyren, så da gjør jeg det. På båttur har jeg i flere år brukt engangsgrill, men ifjor gikk jeg over til gassovn fra jula. Ovnen koster vel ca 399 kr og gassbeholderne koster 30 kr/stk som er nok til vertfall 3 middager. Da blir det jo billigere enn engangsgrill og det ar mindre plass og jeg kan bruke det ombord på et bord uten å være avhengig av å finne et flatt sted på land og bære alt iland hvor jeg må passe på at måker ikke tar det osv. Gassgrillen brukes kun i utedelen av båten, uten kalesje, og med tykke hansker lett tilgjengelig så alt kan hives på sjøen raskt om noe går galt. Gassgrill på land kan medføre at nysgjerrige geiter får seg en overraskelse i snute-området, så det bør helst unngås. Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 14.April.2023 Del på Facebook Svart 14.April.2023 Jeg tenkte Island før jeg så de andre svarene Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Jannmar Svart 14.April.2023 Del på Facebook Svart 14.April.2023 (redigert) Faxen skrev for 3 timer siden: Et sted sier Jula er utsolgt, mens et annet sier de har. Ellers takk. Jeg vet ikke hvor du holder til, eller hvor et sted og et annet sted er, men 39 Julabutikker har. + flere andre forhandlere, om du googler lavastein. Redigert 14.April.2023 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 15.April.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2023 Jeg fant en leverandør på nettet, og har bestilt. 3 kg. Takk for hjelp. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
19 fot Svart 15.April.2023 Del på Facebook Svart 15.April.2023 Faxen skrev for 13 timer siden: Jeg fant en leverandør på nettet, og har bestilt. 3 kg. Takk for hjelp. Kanskje lurt med en link til leverandøren på nettet i tilfelle flere andre lurer på det samme som deg og finner denne tråden. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 16.April.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.April.2023 GardenStore.no. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.