Jump to content

Edit History

dude

dude

bellen skrev 1 time siden:

Men jeg jobber også litt på fritiden på en større yacht som en kompis eier. Denne yachten har en AC-rack med 5 stk hermetiske kompressorer som er på størrelse med kompressorer man finner i frysedisken på butikken. Denne kan kjøres både som heating og cooling. Eneste problemet er at på vinteren (når man trenger varme mest), så sliter anlegget med at sjøtemperaturen i varmeveksleren blir for lav, slik at anlegget slår ut. Anlegget er nok mest ment for å brukes som AC i middelhavet. 

Her foreslår jeg for T K  at han setter inn ei lita luft til luft vp. i yachten til vinterbruk.. gjerne en liten monoblock dere kan ta i land om sommeren..   Bare si fra, så ordner jeg det :-)

dude

dude

Men jeg jobber også litt på fritiden på en større yacht som en kompis eier. Denne yachten har en AC-rack med 5 stk hermetiske kompressorer som er på størrelse med kompressorer man finner i frysedisken på butikken. Denne kan kjøres både som heating og cooling. Eneste problemet er at på vinteren (når man trenger varme mest), så sliter anlegget med at sjøtemperaturen i varmeveksleren blir for lav, slik at anlegget slår ut. Anlegget er nok mest ment for å brukes som AC i middelhavet. 

Her foreslår jeg for Terje  at han setter inn ei lita luft til luft vp. i yachten til vinterbruk.. gjerne en liten monoblock dere kan ta i land om sommeren..   Bare si fra, så ordner jeg det :-)

dude

dude

Her foreslår jeg for Terje K at han setter inn ei lita luft til luft vp. i yachten til vinterbruk.. gjerne en liten monoblock dere kan ta i land om sommeren..   Bare si fra, så ordner jeg det :-)

• Create New...